תקלה עולמית בוואטסאפ : James: תקלה באינסטגרם : הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי.

תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. שו×': וואטסאפ קרס×
שו×': וואטסאפ קרס×" | ערוץ 7 from a7.org
מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות .

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: שו×': וואטסאפ קרס×
שו×': וואטסאפ קרס×" | ערוץ 7 from a7.org
בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . בשעה האחרונה לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from i.imagesup.co
גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. Calcalist לפני 2 שעות טכנולוגיה · צילום: עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של .

תקלה עולמית בוואטסאפ : James: תקל×" ×'אינסט×'רם : הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.